رشیدی:

با مسئولان حریق در جنگل های کرمانشاه برخورد شود

با مسئولان حریق در جنگل های کرمانشاه برخورد شود گل بخر: یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواهان پرداخت مطالبات حق مناطق جنگی بازنشستگان استانهای مناطق جنگی از طرف سازمان برنامه و بودجه شد.


به گزارش گل بخر به نقل از ایسنا، محمد رشیدی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در جلسه روز سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳ صحن مجلس در تذکری به وزیر آموزش وپرورش گفت با توجه به این همه نیروهای باارزش نهضتی حق التدریس پیش دبستانی خرید خدمات سرباز معلم غیرانتفاعی که سال ها خالصانه خدمت کرده اند چرا همچنان بدنبال جذب نیروی جدید هستید و از همین نیروها ستفاده نمی کنید؟
وی همین طور در تذکر به رییس جمهوری اظهار داشت: آقای پزشکیان گفتند که میثاق من با ملت برنامه هفتم توسعه است؛ برنامه هفتم پیشرفت برای همچون سازی حقوق بازنشستگان دستور دارد چرا این همسان سازی امسال اتفاق نیفتاده است؟ خواهش می کنم که این عزیزان را بصورت جدی دریابید چونکه این افراد معترضند و وضعیت معیشتی آنها وضعیت نامطلوبی است. این ها بزرگان جامعه ما هستند باید آنها را تکریم نماییم و قانون مجلس درباب همسان سازی حقوق درباره ی آنها اجرائی شود.
این نماینده مجلس در تذکری به رییس سازمان برنامه و بودجه اشاره کرد: از آذر ۱۳۹۹ تا امروز مطالبه حق مناطق جنگی بازنشستگان استانهای مناطق جنگی پرداخت نشده است؛ این مساله دین است و اگر مطالبه آنها پرداخت نشود، حرام شرعی است.
رشیدی با انتقاد از مدیریت در استان کرمانشاه عنوان کرد: جنگلها و منابع طبیعی و مراتع استان کرمانشاه در آتش می سوزد و چند هفته است که این اتفاق می افتد و هرچه تذکر می دهیم هیچ اتفاقی نمی افتد؛ امروز کوه ها و جنگلها منابع طبیعی کرمانشاه از فرط حریق شب ها نیز همچون روز روشن است؛ خواهش می کنم که بصورت جدی به این مساله ورود شود و این حریق ها مهار و علت آنها مشخص شود و همین طور با مدیرانی که در این خصوص و مدیریت دارند برخورد شود.
به گزارش گل بخر به نقل از ایسنا، حمیدرضا حاجی بابایی نایب رییس مجلس شورای اسلامی که ریاست جلسه را بر عهده داشت در واکنش به تذکر رشیدی اشاره کرد: از مسئولان ذیربط خواهش می کنم درباره ی مسائل مطرح شده، حتما مساعدت لازم را انجام دهند و این وضعیت را خاتمه دهند.



منبع:

1403/07/04
09:03:05
5.0 /5
152
تگهای خبر: بو , جنگل , خدمات , دریا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۳

گل بخر

سفارش گل و گیاه

golbekhar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت گل بخر محفوظ است